A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Григорівська сільська рада Присиваської ОТГ громада
Херсонська область, Чаплинський район

Оголошення

Шановні жителі Присиваської громади! 

На цьому сайті Ви зможете ознайомитись із проектом Статуту громади.  Пропозиції щодо включення важливих  (на Вашу думку) питань приймаються з понеділка по п"ятницю з 8.00 до 17.00 години по телефону (53-3-31) та в письмовій формі.

апарат сільської ради

ЯКЩО ВАШІ ПРАВА ПОРУШЕНІ

Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон), у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків придбаного взуття споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, у порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: 1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; 2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар. Істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак: а) він взагалі не може бути усунутий; б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів; в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором. З огляду на вищезазначене, споживач подає письмову заяву на ім'я суб'єкта господарювання, в якій викладає суть питання. Суб'єкт господарювання повинен зареєструвати заяву споживача. Якщо суб'єкт господарювання відмовляє споживачу у реєстрації його заяви, споживач направляє звернення поштою з повідомлення про вручення. Положеннями Закону, передбачено, що вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, – технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу. Крім того, в разі порушення ваших прав, як споживача ви маєте право звернутися до суду або Держпродспоживслужби України (01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1), її територіальних органів (адреси та телефони територіальних органів Держпродспоживслужби можна знайти на сайті www.consumer.gov.ua), які знаходяться в областях та м. Києві. Держпродспоживслужба та її територіальні органи розглядають всі звернення споживачів, права яких було порушено, у встановлений чинним законодавством термін. Згідно зі ст. 5 Закону України «Про звернення громадян», звернення може бути усним чи письмовим. Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв'язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою. Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. При зверненні до Держпродспоживслужби подаються наступні документи: – звернення; – копія звернення до суб'єкта господарювання, – копія документу, який засвідчує факт придбання продукції; – копія технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу; – інші документи, які стосуються розгляду звернення.

10:13 13.07.2018

До Уваги молоді! Табір ідей.

УВАГА! До участі запрошуються команди з 3-5 учасників, молодь віком 18-25 років.   Лише 10 команд буде відібрано до участі у Таборі ідей!  А 5 найкращих команд зможуть отримати до $3000 на реалізацію своєї ідеї. Проживання та проїзд команд покривають організатори.   Команда молоді, що подається до участі у Таборі ідей, має мати ідею та готова над нею працювати під час участі у таборі.   Під час табору відібрані учасники матимуть можливість прокачати навички створення проектів, design thinking (дизайну мислення), впровадження змін. Спікерами та менторами будуть представники міжнародних організацій та фахівці з впровадження соціальних інновацій.   Організатори приймають ідеї, що стосується: прозорості та підзвітності місцевої влади використання нових технологій для ефективного управління громадою обізнаності проти корупції   Заявки приймаються  до 15 липня!  Подати заявку: https://goo.gl/odA4AR

12:57 10.07.2018

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь