Деякі питання щодо оформлення соціальної допомоги
Дата: 11.02.2022 15:10
Кількість переглядів: 2554
Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19 вересня 2006 року № 345 «Про затвердження Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги», зареєстровано в Міністерстві юстиції України жовтня 2006 р. за № 1098/12972, визначено порядок оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги у структурних підрозділах з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчих органах міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад, центрах по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат та порядок взаємодії з цих питань зазначених органів з виконавчими органами міських, селищних і сільських рад (у тому числі об’єднаних територіальних громад) безпосередньо або через центри надання адміністративних послуг.
Пунктом 2.1 розділу 2 цієї Інструкції передбачено:
- Приймання заяви та документів для надання усіх видів соціальної допомоги здійснюється спеціалістом з прийому Управління / уповноваженою особою ТГ безпосередньо від заявника, його опікуна (піклувальника), іншого законного представника або іншої особи за відповідним дорученням, завіреним у встановленому порядку, в тому числі лікарем закладу охорони здоров’я, де перебуває заявник, у випадках, передбачених чинним законодавством.
- За наявності заяви особи в електронній / паперовій формі (у випадках, передбачених законодавством), яка претендує на призначення допомоги, але за станом здоров’я або з інших поважних причин (догляд за особою з інвалідністю I групи, дитиною з інвалідністю віком до 18 років тощо) не може особисто зібрати необхідні документи, збір зазначених документів на отримання соціальної допомоги покладається на Управління та ТГ.
Прийняття документів охоплює:
перевірку правильності заповнення заяви та (у разі потреби) надання соціальної допомоги в її заповненні;
перевірку правильності оформлення та повноти документів, що підтверджують право заявника на відповідні види допомоги;
видачу заявникові повідомлення (відривного талона) про прийняття заяви та документів / надсилання відповідного електронного повідомлення у випадках, передбачених законодавством.
Під час приймання заяви та документів спеціаліст з прийому Управління / уповноважена особа ТГ звіряє відомості, наведені в заяві, з документами, що посвідчують особу (паспортом) зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) громадян та членів їхніх сімей, які претендують на отримання соціальної допомоги, свідоцтвами про народження та іншими документами, які передбачені відповідними нормативно-правовими актами для призначення соціальної допомоги.
Шановні мешканці Присиваської територіальної громади! Просимо Вас враховувати зазначену вище інформацію під час подання заяв і документів для призначення усіх видів соціальної допомоги.
« повернутися