Опитування платників податків щодо якості обслуговування – 2021

Дата: 07.10.2021 15:21
Кількість переглядів: 1470

Опитування платників податків щодо якості обслуговування – 2021

Державна податкова служба України проводить загальнонаціональне опитування платників податків щодо ставлення платників до органів ДПС.

Допоможіть нам ідентифікувати проблемні питання в роботі органів ДПС, що потребують особливої уваги і втручання з метою їх покращення, а також ті аспекти діяльності, якими Ви навпаки задоволені.

Опитування є анонімним та добровільним.

Просимо вас заповнити анкету за посиланням https://tax.gov.ua/anketa/?3332442615

Посилання буде активним з 04 жовтня 2021 року по 31 жовтня 2021 року.

У разі виникнення технічних проблем з доступом тощо Ви можете звернутись за тел. (044) 281-3076 або на електронну адресу: l.kondratyuk@tax.gov.ua.

Результати опитування будуть оприлюднені на вебпорталі ДПС tax.gov.ua та сторінці ДПС у Facebook одразу після їх опрацювання.

Сподіваємося на Ваше розуміння і співпрацю!

Допоможіть нам стати кращими для Вас!

 

Податковий борг: як і де громадянину дізнатися про його наявність чи відсутність?

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі інформує платників податків.

Інформацію про наявність або відсутність податкового боргу фізична особа, яка не є суб’єктом господарювання, може отримати з Електронного кабінету платника, вхід до якого здійснюється за адресою https://cabinet.tax.gov.ua.

Здійснивши вхід у приватну частину цього сервісу на сторінку «Стан розрахунків з бюджетом» користувач отримує доступ до своїх особових рахунків зі сплати податків, зборів та інших платежів (дані інтегрованої картки платника). Суми заборгованості перед бюджетом буде позначено червоним кольором.

Звертаємо увагу, що вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Крім того, громадяни мають право звернутися до контролюючого органу з письмовою заявою для проведення звірки даних щодо нарахованої суми транспортного податку, плати за землю чи податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі наголошує, що самостійна та своєчасна сплата узгоджених грошових зобов’язань дозволить уникнути застосування заходів примусового стягнення боргів, збереже платників податків від застосування фінансових санкцій (пені, штрафів), передбачених нормами Податкового кодексу України.

Які строки проведення фактичної перевірки?

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі інформує платників податків.

Порядок проведення фактичної перевірки визначено ст. 80 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Відповідно до п. 82.3 ст. 82 ПКУ тривалість перевірок, визначених ст. 80 ПКУ, не повинна перевищувати 10 діб.

Продовження строку таких перевірок здійснюється за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу не більш як на 5 діб.

Підставами для подовження строку перевірки є:

- заява суб’єкта господарювання (у разі необхідності подання ним документів, які стосуються питань перевірки);

- змінний режим роботи або підсумований облік робочого часу суб’єкта господарювання та/або його господарських об’єктів.

Детальна інформація розміщена в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі в категорії130.05 ЗІР за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/.

 

Чи здійснюється перереєстрація платника ПДВ при перейменуванні назв вулиць, міст, селищ, зміні поштових індексів?

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі відповідає на питання платників податків.

Порядок перереєстрації платників ПДВ встановлений п. 183.15 ст. 183 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Відповідно до зазначеного пункту перереєстрація платника ПДВ проводиться у разі перетворення юридичної особи – платника ПДВ або зміни даних про платника ПДВ, які стосуються податкового номера та/або найменування (прізвища, імені та по батькові) платника ПДВ і не пов’язані з ліквідацією або реорганізацією платника ПДВ, а також встановлення розбіжностей чи помилок у записах реєстру платників ПДВ.

Для перереєстрації платник ПДВ подає відповідно до п. 183.7 ст. 183 ПКУ заяву в електронній формі протягом 10 робочих днів, що настають за днем, коли змінилися дані про платника ПДВ або виникли інші підстави для перереєстрації.

Перереєстрація у зв’язку зі зміною найменування (крім перетворення) (прізвища, імені та по батькові) платника ПДВ, який включений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, здійснюється контролюючим органом без подання заяви платником ПДВ на підставі відомостей з цього Єдиного державного реєстру.

Будь-яких інших підстав для проведення перереєстрації платника ПДВ немає.

Норму ПКУ щодо проведення перереєстрації у зв’язку зі зміною даних про платника ПДВ, які стосуються місцезнаходження (місця проживання) платника ПДВ, виключено згідно із Законом України від 16 січня 2020 року № 466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві».

Таким чином, якщо відбулося перейменування назв вулиць, міст, селищ, зміна поштових індексів, перереєстрація платника ПДВ не здійснюється та реєстраційна заява за формою № 1-ПДВ з позначкою «Перереєстрація» до контролюючого органу не подається.

Детальна інформація розміщена в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі у розділі 101.02 ЗІР за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/.

 

Помилка при підписанні документу «Невірний пароль або ключ пошкоджено»: які дії?

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі інформує щодо дій платника, якщо при підписанні електронного документа виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено».

Для усунення такої помилки необхідно перевірити:

          який ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки використовується першим (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер – директор - електронна печатка);

          правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);

          чи набраний пароль відповідає ключу, який використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера);

          чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа (у разі зміни ім’я файлу особистий ключ буде пошкоджено, тому необхідно звернутися до відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС), в якому отримували кваліфікований сертифікат, подати заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката та новий комплект реєстраційних документів).

У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему, необхідно звернутися до представництва КН ЕДП ІДД ДПС, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.

Детальна інформація розміщена в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі у розділі 301.01 ЗІР за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/.

 

Реєстрація платника ПДВ:

які документи подаються разом з реєстраційною заявою за

формою № 1-ПДВ?

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі відповідає на питання платників податків щодо документів, які подаються разом з реєстраційною заявою платника ПДВ за формою № 1-ПДВ.

Відповідно до п. 183.7 ст. 183 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) заява про реєстрацію особи як платника податку подається до контролюючого органу засобами електронного зв’язку з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22 травня 2003 року №851-IV та «Про електронні довірчі послуги» від 05 жовтня 2017 року №2155-VIII.

Суб’єкти господарювання (новостворені) можуть заявити про своє бажання добровільно зареєструватися як платник податку під час державної реєстрації створення юридичної особи або державної реєстрації фізичної особи - підприємця. Відповідна заява або відомості передаються до контролюючих органів у порядку, встановленому Законом України від 15 травня 2003 року №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

У реєстраційній заяві зазначаються підстави для реєстрації особи як платника податку.

Пунктом 3.8 розд. III Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 №1130, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за №1456/26233 визначено, що дані реєстраційної заяви мають бути достовірними та відповідати відомостям Єдиного державного реєстру. З метою підтвердження достовірності відомостей про відповідність особи вимогам, визначеним ст. 180, п. 181.1 ст. 181, п. 182.1 ст. 182 та п. 183.7 ст. 183 ПКУ, така особа відповідно до п.п. 20.1.2 п. 20.1 ст. 20 ПКУ, п. 73.3 ст. 73 ПКУ на вимогу контролюючого органу подає документи, що підтверджують такі відомості.

Підтвердженням відповідності вимогам п. 181.1 ст. 181 та п. 182.1 ст. 182 ПКУ є будь-які первинні документи бухгалтерського обліку, що засвідчують факт здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню (акт виконаних робіт, касовий чек, платіжне доручення тощо). Ведення зазначених документів передбачено Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88.

Детальна інформація розміщена в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі у розділі 101.02 ЗІР за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/.

Пресслужба Головного управління

ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь