Тренінг Програми «U-LEAD з Європою» для працівників ЦНАПу Присиваської ТГ
Дата: 03.02.2021 08:22
Кількість переглядів: 1120
З 25 по 29 січня 2021 року експертами Програми «U-LEAD з Європою» в режимі онлайн була проведена серія навчань працівників відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Присиваської сільської ради та старостинських округів Присиваської об’єднаної територіальної громади.
25 січня з учасниками тренінгу обговорено тему «Реєстрація місця проживання фізичних осіб» в т.ч. особливості притягнення до адміністративної відповідальності. В межах цієї теми також розглянуто питання вклейки фото в паспорт (25, 45 років).
В розрізі зазначеної теми опрацьовано:
1. Нормативно-правова база.
2. Розмежування термінів «прописка» та «реєстрація місця проживання».
3. Визначення термінів «місце проживання», «місце перебування», «житло», «орган реєстрації», «реєстрація», «реєстр територіальної громади».
4. Реєстрація місця проживання та перебування.
5. Реєстрація місця проживання в об'єктах з незавершеним будівництвом.
6. Особливості реєстрація місця проживання в гуртожитках.
7. Особливості реєстрації місця проживання військовозобов'язаних осіб.
8. Особливості реєстрації місця проживання дітей.
9. Зняття з реєстрації місця проживання.
10. Адміністративний збір.
11. Алгоритм дій адміністратора ЦНАП.
12. Алгоритм дій працівника органу реєстрації.
13. Видача результату послуги.
14. Порядок видачі довідки про зареєстрованих в житловому приміщенні /будинку осіб
26 січня розглянули тему «Адміністративні послуги у сфері соціального захисту населення». В розрізі зазначеної теми опрацьовано:
1. Законодавство.
2. Види основних державних соціальних допомог.
3. Житлові субсидії.
4. Державні соціальні допомоги сім'ям з дітьми.
5. Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям.
6. Державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, та державна соціальна допомога на догляд.
7. Державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.
8. Варіанти програмного забезпечення для організації надання соціальних послуг та електронні послуги.
27 січня обговорили наступні теми: «Реєстрація актів цивільного стану (та, за потреби, нотаріальні дії, що вчиняються посадовими особами ОМС)» та «Вчинення нотаріальних дій та дій, що прирівнюються до нотаріальних».
В розрізі цієї тем опрацьовано:
1. Законодавство в сфері державної реєстрації актів цивільного стану.
2. Реєстрація актів цивільного стану в Україні: історична довідка
3. Визначення терміну “акти цивільного стану”.
4. Органи державної реєстрації актів цивільного стану.
5. Адміністративні послуги у сфері ДРАЦС, що можуть надаватися через ЦНАП.
6. Документи ДРАЦС, що можуть видаватися через ЦНАП.
7. Документи ДРАЦС, що видає безпосередньо відділ ДРАЦС.
8. Державна реєстрація народження.
9. Державна реєстрація шлюбу.
10. Державна реєстрація розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя, яке не має дітей.
11. Державна реєстрація смерті.
12. Державна реєстрація зміни імені.
13. Внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.
14. Загальні норми державної реєстрації актів цивільного стану.
15. Порядок нумерації актових записів цивільного стану.
16. Порядок ведення обліку, звітності та зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.
17. Особливість організації надання послуг РАЦС через ВРМ та територіальний підрозділ ЦНАП.
28 січня з учасниками обговорено тему «Реєстрація земельних ділянок та видача відомостей з ДЗК».
В розрізі цієї теми опрацьовано:
1. Нормативно-правова базу.
2. Визначення термінів.
3. Делеговані адміністративні послуги у земельній сфері, що надаються через ЦНАП
4. Власні адміністративні послуги у земельній сфері, що надаються через ЦНАП.
29 січня вивчали наступні теми:
- «Реєстрація нерухомого майна».
В розрізі теми опрацьовано:
1. Нормативно-правова база у сфері державної реєстрації.
2. Визначення основних термінів.
3. Система органів та суб’єкти, які здійснюють повноваження у сфері державної реєстрації прав.
4. Державний реєстратор та його повноваження.
5. Державний реєстр прав.
6. Речові права та обтяження, що підлягають державній реєстрації.
7. Порядок проведення державної реєстрації прав.
8. Строки розгляду документів, поданих для державної реєстрації прав.
9. Плата у сфері державної реєстрації прав.
10. Рішення, які приймаються в результаті проведення державної реєстрації.
11. Реєстраційні справи.
12. Оскарження дій державного реєстратора.
13. Корисні посилання.
- «Реєстрація суб`єктів господарювання: юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». Обговорено наступні питання:
1. Нормативно-правова база у сфері державної реєстрації.
2. Визначення основних термінів.
3. Суб'єкти державної реєстрації.
4. Державний реєстратор та його повноваження.
5. Єдиний державний реєстр.
6. Подання документів для державної реєстрації. Електронна реєстрація. Вимоги до оформлення документів, що подаються для державної реєстрації.
7. Основні адміністративні послуги, що надаються у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
8. Порядок проведення державної реєстрації.
9. Строк розгляду документів, поданих для державної реєстрації.
10. Плата у сфері державної реєстрації.
11. Рішення, які приймаються в результаті проведення державної реєстрації.
12. Реєстраційні справи.
13. Оскарження дій державного реєстратора.
14. Корисні посилання.
Під час проведення навчання учасники для закріплення нових знань проходили онлайн тестування, у разі виникнення питань отримували на них відповіді.
« повернутися