Тренінг «Ділова етика та взаємодія з відвідувачами ЦНАП» в рамках Програми «U-LEAD з Європою»
Дата: 16.09.2020 13:07
Кількість переглядів: 402
14-15 вересня 2020 року тренером Програми «U-LEAD з Європою» проведено дводенне навчання для працівників відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Григорівської сільської ради (далі - ЦНАП), суб’єктів надання адміністративних та комунальних послуг (КП «Струмок») у ЦНАП, представників апарату сільської ради та старостинських округів Присиваської об’єднаної територіальної громади.
14 вересня 2020 року учасники тренінгу розглянули модуль 4 «Ділова етика та взаємодія з відвідувачами ЦНАП». З учасниками обговорено тему «Діловий етикет та ефективна комунікація», в рамках якої розглянуто поняття ділового етикету і культури комунікації, етики та етикету у діловому спілкуванні, іміджу, технології ефективної комунікації, вербальна та невербальна комунікація, підвищення емпатичних здібностей, розуміння міміки, мови рухів, встановлення та підтримання контакту, міжособистісне спілкування та ефективна взаємодія, уміння говорити та слухати, технологія побудови запитань, гендерні питання у контексті надання адміністративних послуг.
15 вересня 2020 року продовжено вивчення 4 модулю «Ділова етика та взаємодія з відвідувачами ЦНАП», за темою № 2 «Клієнтоорієнтовність. Конфлікти та методи їх вирішення. Проблемний клієнт», яка складалася з наступних підтем:
- «Ґендерний аналіз - чому і як»;
- «Клієнтоорієнтованість. Самоменеджмент у роботі з клієнтами»;
- «Клієнтоорієнтованість та емоційний інтелект»;
- «Типи проблемних клієнтів» (мультимедійна презентація). Покроковий алгоритм роботи з конфліктним (проблемним) клієнтом»;
- «Методи ефективної взаємодії з різними типами клієнтів»;
- «Механізми виникнення та розвитку конфлікту»;
- «Причини виникнення конфліктів у роботі адміністратора ЦНАП»;
- «Конфліктогени у спілкуванні»;
- «Типи поведінки: агресивна, пасивна, асертивна»;
- «Технології розв’язання конфлікту»;
- «Психофізіологічна саморегуляція. Способи регулювання конфліктів. Інформування про різні типи поведінки у конфлікті. Правила поведінки у конфлікті».
Під час вивчення теоретичного матеріалу зазначених вище тем тренером моделювалися (визначалися) практичні завдання та ситуації, які можуть виникнути під час роботи посадових осіб у ЦНАПі. На змодельованих ситуаціях учасники мали змогу відпрацювати та закріпити новий вивчений теоретичний матеріал.
Протягом навчання учасники отримували ґрунтовні відповіді на запитання, які виникали під час тренінгу.
« повернутися