Присиваська сільська територіальна громада
Каховський район, Херсонська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Херсонський обласний ТЦК та СП інформує

Дата: 08.07.2024 13:29
Кількість переглядів: 41

Постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2024 р. № 650 був затверджений Порядок бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (“Дія”). Згідно документу, державні органи за місяць з дати набуття чинності Постанови мають забезпечити можливість електронного бронювання, тож цей інструмент повинен запрацювати вже у липні.

ЯК ЦЕ БУДЕ ПРАЦЮВАТИ?

1. Бронювання через “Дію” здійснює керівник державного органу, підприємства, установи або уповноважена ним особа. Після ідентифікації та автентифікації на порталі “Дія” у довільній формі складаються списки осіб, що підлягають бронюванню.

Формування списку завершується накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що бронює військовозобов’язаних.

2. Сформований список перевіряється засобами Реєстру військовозобов’язаних з метою перевірки наявності особи в зазначеному Реєстрі.

3. У разі позитивного результату перевірки автоматично здійснюється переведення військовозобов’язаного на спеціальний військовий облік на строк дії відстрочки.

Під час формування списку з Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів (далі – Реєстр військовозобов’язаних) шляхом електронної інформаційної взаємодії отримуються відомості щодо:

- Загальної кількості військовозобов’язаних, які формуються на підставі даних з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;

- Загальної кількості військовозобов’язаних, яким надана відстрочка (які заброньовані).

Особа, що здійснює бронювання, може подати на “Дії” заяву та отримати інформацію щодо заброньованих (вона міститься у Реєстрі - прим.), а саме:

- Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);

- Реєстраційний номер облікової картки платника податків;

- Дата народження;

- Ознака військового обліку за призначенням (загальний або спеціальний);

- Дата закінчення строку дії відстрочки та перебування на спеціальному військовому обліку.

У списку також зазначаються відомості про державний орган, підприємство, установу – повне найменування та місцезнаходження та код згідно з ЄДРПОУ.

Інформація про бронювання відображається у військово-обліковому документі в електронній формі.

ЯК ПЕРЕВІРИТИ СВІЙ СТАТУС?

Працівники, яких забронювали раніше на папері, вже зараз можуть перевірити свій актуальний статус через застосунок “Резерв+”.

Для цього треба оновити документ – натиснути три крапки справа від документу та вибрати “оновити документ”. Після цього особа побачить актуальний статус. Якщо бронювання було лише на папері, статус “Заброньовано” з'явиться в застосунку. Якщо бронь ще триває, але в застосунку цього не було — новий термін має відобразитись в “Резерв+”.

Після того, як електронне бронювання через “Дію” повноцінно запрацює, працівник зможе отримати витяг про бронювання, який теж є документом, що підтверджує надання відстрочки через бронювання.

Для цього треба подати заяву в електронній формі на порталі “Дія”. Витяг формується у довільній формі та пересилається “Дією” в електронний кабінет користувача. Він містить таку інформацію:

- Повне найменування державного органу, підприємства, установи;

- Код державного органу, підприємства, установи згідно з ЄДРПОУ;

- Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) військовозобов’язаного;

- Дату народження військовозобов’язаного;

- Реєстраційний номер облікової картки платника податків;

- Серію (за наявності) та номер (за наявності) військово-облікового документа військовозобов’язаного або унікальний номер запису в Реєстрі військовозобов’язаних;

- Найменування ТЦК та СП, в якому військовозобов’язаний перебуває на обліку;

- Дату формування витягу;

- Номер витягу;

- Строк дії відстрочки.

Підпис або печатка на витягу не проставляється. Також витяг повинен містити QR-код, який формується автоматично.

Якщо статус працівника змінився (його взяли на роботу або звільнили, поновили на роботі, перевели до іншого підрозділу або на іншу посаду, трудовий договір був припинений або відновлений), особа, що займається бронюванням співробітників, зобов’язана не пізніше ніж протягом наступного дня після зміни статусу подати Пенсійному фонду України відповідні відомості через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису.

Джерело: Постанова Кабінету Міністрів України від 5 червня 2024-го року № 650 (https://tinyurl.com/24d3jtvx).

На зображенні може бути: текст


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь