Кабмін відкрив консультаційну лінію з питань безпеки дітей в інтернеті
Лінія орієнтована на дітей, які зіштовхнулися із проблемами онлайн, та їх батьків.
15 вересня в Україні запрацювала урядова консультаційна лінія з питань безпеки дітей в інтернеті -1545 (далі обрати "3"). Лінія створена з метою підвищення рівня обізнаності дітей, батьків та осіб, що їх замінюють, а також спеціалістів, які працюють у контакті із дітьми щодо попередження та реагування на ризики, із якими діти можуть зіткнутися в інтернеті.
Консультаційна лінія, в першу чергу, орієнтована на дітей, які зіштовхнулись із проблемами онлайн, а також - дорослих, чиї діти мають проблеми в мережі інтернет.
Спеціалісти 1545 (далі обрати "3") працюють цілодобово та надають інформацію щодо:
- безпечної поведінки в цифровому середовищі для попередження насильства;
- порушення прав та інших зловживань в Інтернеті;
- шляхів реагування на негативний онлайн-досвід.
Нагадаємо, у лютому в Україні запустили гарячу лінію із запобігання домашньому насильству. Додзвонитися на гарячу лінію можна за номером 1547.